avatar Ten blog rowerowy prowadzi Aga z miasteczka Bydgoszcz-Fordon. Od czasu do czasu, towarzyszy mi i beszczelnie zaniża średnią ;) łofcarek niemiecki - Nazgul Dorplant. Nazgulko po 10 latach pobiegł na chmurkę i tam spogląda na mnie, ja na niego, kiedyś jeszcze się spotkamy... Mam przejechane 16392.07 kilometrów w tym 3745.08 w terenie. Jeżdżę z prędkością ponad świetlną17.69 km/h i się wcale nie chwalę. ;)

Serwis aparatów cyfrowych
Bydgoszcz

Szkolenie psów, Hodowla, Sport
Dorplant.pl

Forum właścicieli psów rasy owczarek niemiecki forum.owczarkopedia.pl

Wykres roczny blog rowerowy Aga.bikestats.pl

Wrzesień, 2008

BS żyje ;)

w

Wtorek, 30 września 2008 · dodano: 01.10.2008 | Komentarze 2

w ramach arbajtu
pierwsza tura pod wiatr, uuu co ja pisze, pod wiatrzysko!! powrót - z. :)
max speed 51,78 upssss zbudowałam diabelską maszynę do zjazdów ;D cud miód i orzeszki, wreszcie mogę liczyć na moje hamulce :)
Dzisiaj dwóch facetów chciało się ze mną ścigać z wiatrem.... i obydwóch dogonionych wcześniej lub późńiej :D Mnie się nie chciało wyprzedzać, ale tempa im utrzymałam :)
pozdr ;)

1-36-54
150
179 - podjazd hmm cos sie nie starałam :P
661

Rower:

Jaskinia Bajka, zdobyta! :)

Niedziela, 28 września 2008 · dodano: 28.09.2008 | Komentarze 18

4don - Dolina Śmierci - Jarużyn - Strzelce Dolne - Gądecz - Dobrcz - Pyszczyn - Żołędowo - Myślęcinek - Kamienna, Inwalida - home :)

Dzisiaj za cel obraliśmy jaskinię Bajkę w Gądeczu... umówiliśmy się pod Doliną Śmierci przed 15, gdzie dojechała do nas ekipa zwiedzająca porankiem Toronto :)
Chwila postoju, popasik w Netto i GO lasem do Jarużyna....
Tam, zahaczyliśmy o rezerwat.... hm nie pamiętam nazwy, ale zjazd był..... zabawny ;) Przedzieraliśmy się przez chaszcze, a jechaliśmy sobie momentami po fajnym błotku w wąskim korytarzyku ;D o ile to jazdą można było nazwać ;))
Zjeżdżając w dół, przedarliśmy się przez pole na szosę, gdzie Krzysiek odkrył iż złapał kapcioszka :)
Chwila postoju na stadionie w Strzelcach Dolnych... by połatać to i owo ;)

I wio na Jaskinię. Podjechaliśmy na nią od dołu, nawet nie znałam tego skrótu :) Przedarliśmy się przez wielkie urwisko i oto jesteśmy:

Chłopaki nie mogli sobie odmówić przyjemności przeczołgania się do środka ;D

Taka imprezka często się nie powtarza..... jak wszyscy to wszyscy! A co ;)))))

... no prawie ;)

Rowerowa Rodzina Flinstonów ;)

Jaskinia była baaaaardzo długa :)

A później trzebabyło wyjść..... po kolei prosze ;)

Po ochłonięciu z radosnymi minami wpięliśmy się na szczyt i popędziliśmy do Dobrcza na zapiekanki :) Z Dobrcza magiczną prędkością na Myślęcinek..... z Myślęcinka do domku :)

Świetny dzień, bardzo mile spędzony, pogoda dopisała yeahhh trzeba wymyśleć kolejny cel na przyszły tydzień :)

Pozdrawiam! :)

max speed 41.
2-36-37
150
179
1060

Wielka Wioślarska

Sobota, 27 września 2008 · dodano: 27.09.2008 | Komentarze 15

Wielka Wioślarskaczyli: 20 ósemek wioślarskich w tym m.in. osady Uniwersytetów Oxford i Cambridge oraz medaliści Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.

Start z Brdyujścia...
WOPR'owcy itd...

Ostatni zawodnicy w dniu dzisiejszym przed startem...

A tu już meta..... byliśmy szybsi od 8 facetów w kajaku, ale momentami wyprówałam płuca, szczególnie jak się jedzie hmmm.... no dość szybko pod wiatr ;)))

Zwycięzcy

Ale każdy jest wygrany, brawo! :)

Na Starym Rynku scena a na niej najwięksi jajcarze którzy "pragną narobić w damskie stringi" ;)

Na koniec nie chciało mi się wracać do domu więc skręciłam jeszcze w las gdański, ale stwierdziłam że robi się już zmrok więc Osielsko odpada bo mam schizy jeżdżąc po zmroku przez las :P

..... tak tak.....to jemu poświęcam większość wolnego czasu kosztem.... różnych innych rzeczy ;)
Klick, fota w większej roździelczości

a tak w ogóle to.... te opony są wredne :P non stop sypią mi piachem w twarz.... no coment :P

pozdr :P

h km/h:

Hej dziewczynoo, spójrz na Misiaaaaaa,
on juz nie przypomni, nie przypomni, Olprania Ci ;)

Piątek, 26 września 2008 · dodano: 26.09.2008 | Komentarze 4

Wszem i wobec ogłaszam iż biały michu przeszedł ostatnią ważną metamofrozę - kółka :)
Wczoraj poskładałam kółka i wmontowałam hamulce. Rano drobne poprawki...
Dzisiaj przed wyjazdem, na szybko przekładanie kasety, małe przeprosiny z wodą i wio na "mase krytyczną", a raczej na jej koniec i biesiadowanie na ławce ;)))

Rower śmiga bajka, mam nadzieję że nie będzie to kwestią czasu:) Na Inwalidów mały zawał... - jakiś łysy koleś na rowerze stał na skrzyżowaniu i pytał się która to jest ulica Inwalidów, z kwaśną miną odpowiedziałam że "to tu" i wysprintowałam co sił w nogach, ah, miłe zaskoczenie jakżesz szybko rower śmiga. Normalnie chyba by sie przydała kaseta 42 buhaha :D

Fordon - Stary Rynol - Fordon, powrót w niezłej obstawie :) - dziękować! :)
Wieczór fantastyczny, ciepło, bezwietrznie, testowałam również nową kurtkę i wyruszyłam na "Moniki sposób" czyli krótki rękaw i kurtka i narzekać nie moge, jest git!:) No prócz tego fasonu nierowerowego, bo z lekka podnosi się od tyłu, ale coś się jeszcze z tym zrobi ;)

'//dystans na oko bo w jedna strone licznik nie działał :)
koniec tego wodolejstwa ide śpiochac, dobranocka :P

Rower:

Popołudniowo-wieczorny lans po Bydzi :)

Niedziela, 21 września 2008 · dodano: 21.09.2008 | Komentarze 5

Fordon - Stary Rynol - Fordon ;)

Ewidentnie przydałby się statyw :P

ŁOperka :P

uaha rumaki dwa :)

podrówka :)

Zawody: Rowerowa Pętla - Brzoza 2008

Sobota, 20 września 2008 · dodano: 20.09.2008 | Komentarze 9

Trasa wspaniała, standardowo jak to na wyścigach, było gdzie się zmęczyć.
Zajechaliśmy na "pierwszy" start w Brzozie przed godziną 10, tam kilkanaście minut pokręciliśmy się po Brzozie prowadzeni fajną cieżarówą z muzykantami w środku hihihi, czuliśmy totalny relaks :) I tak oto, po 7 km dostaliśmy się na start właściwy.
Najpierw wyścig - 25 kilometrów, pierwsze 8km były hardcorowe, ustawiłam się w czołówce i jak zawsze musiało mnie kilka osób wyprzedzić :) ale nie za dużo :) warunki były co rusz inne.... a to wiatr, piasek, głęboki piasek, bardzo głęboki piasek...... ;) kurz, tarka.... czasami kapało z kasku hmmm dlaczego?! Ooo już wiem, to deszczyk tak fajnie spływał z daszka na nos, a z nosa.... do płuc? ;D hehe
Każdy kilometr się dłużył, ale już na 20'stym km się rozgrzałam :) W dzisiejszych zawodach również miałam na wyciągnięcie wzroku Anię [Nerwowa], czasami ją "dopadałam" na jakieś 400 metrów, czasami (szczególnie na zjazdach) gubiłam, ale znalazłyśmy się wreszcie na mecie pierwszego etapu :)
Tam chwila przerwy (max 5 min.) na szybko zjadłam ukochane dwa banany i w drogę...... Każdy osobno, zawodnicy startowali co ok. 2 minuty.
Więc sam na sam wyruszyła taka ekipa: Aga i mapa hmmm..... duet doskonały!! Prawda?!?!! :P
// BĘDĘ NUMEROWAĆ PUNKTY OD 1 DO 7 NARAZIE PO SWOJEMU BO NIE WIEM KTÓRY BYŁ KTORYM NA MAPIE :)

mapka szacunkowa

No to hop, na JEDYNKĘ, tam poszło pięknie, zaraz na kolejny punkt DWÓJKA, chyba było prosto (na skróty) znowusz dobre posunięcie. Na tym punkcie już poznałam teren i wiedziałam gdzie jestem :) Ostry zjazd w dół, z zakończeniem w rowie i udało się... :) Pojechałam w prawo, bodajże droga pożarowa nr 8, po czym po kilkunastu metrach się cofnęłam gdyż zobaczyłam faceta na rowerze po mojej lewej stronie... tak tak, tej drogi szukałam, a była skryta za drzewami :) No to zjeżdżam, a facet do mnie taki tekst:
-"wszyscy tam jadą, gdzie Pani jechałą, tam prosto!! Wszyscy tam jechali z tych zawodów, Pani tam jedzie, na schron bombowy... bla bla bla"
na co mu odpowiedziałam
-"Ale ja nie jestem wszyscy............ dobrze jadę, o, zgadza się, dobrze!:D" (dla pewności spojżałam na kamień graniczny)

Gość nie dawał za wygraną i ciągle mnie tam kierował i non stop musiałam mu powtarzać że ja tam nie pojadę :D ;)
Jak się po kilkunastu metrach okazało pojechałam...... DOBRZE! :) TRZECI punkt zaliczony :)

Teraz tylko na drogę pożarową nr 2 i pojechać na najdalej oddalony punkt. CZWARTY znaleziony bez problemu, teraz nastała decyzja: -zawracać na piękną drogę pożarową ubitą szuterkiem z boku, czy majtać się po lesie?! - pożarówka! :D
Zawróciłam, chwile później skręciłam na 54'rkę i chwile późńiej znowusz skręciłam w prawo... zaczęły się górki i pagórki aałaaaaaa.........
No ale nic, jadę, jadę, licznik wskazywał, że za ok 200 metrów będzie skrzyżowanko - a co ja z daleka widzę?! Górę, stromą i wielką chyba na 100 metrów :D No to siup, w lewo jest po skosie odbitka i dziwnym (:D) trafem znalazłam kolejny punkt na drodze, umiejscowiony na innej górce :) Jupiii jeszcze dwa punkty mi zostały do odnalezienia :) Postanowiłam pojechać "freestaylem" czyli dróżką w lesie udeptaną przez ludzi :) Prędkość troszkę spadła, ale to nawet mi nie przeszkadzało bo bardzo dobrze się jechało swoim tempem. Na końcu drogi..... o rany.!! Znowu znalazłam punkt!! SZÓSTY :D
hihi no to został jeszcze jeden..... i teraz pytanie.... jechać przez piaszczyste pagórki, tam gdzie ostatnio z Devilem fikaliśmy koziołki czy jechać na obkoło ok. 1km nadrobić?! Jadę przez górki, nie chce mi się błądzić :D
Trochę się namęczyłam wdrapując się na nie, hmmm namęczyłam to mało powiedziane! W pewnym momencie to myślałam nawet, że już nie dam rady podejść :P Ale w myślach miałam żeby się nie dać i takim oto sposobem po chwili ujżałam cudo zjazd i kilka mniejszych góreczek dalej :) Ach... wszystko było mi jedno ;) No i kolejny już SIÓDMY punkt dzięki temu zaliczony, teraz wystarczy wjechać spowrotem na pożarówkę nr 2 (troszkę na około to zrobiłam, wygodniejszą trasą) wzdłóz torów i śmignąć do mety :) No i co się okazało..... na mecie stało...... 8 Facetów........ i....... tylko Facetów, nie licząc ich rowerów :) hahaha szok a zarazem miła niespodzianka bo myślałam że Ania dała mi już dobrze popalić skoro nie spotkałam jej nigdzie na trasie do mety :) (ostatnio spotkałam ją na 5 i 6 punkcie :)
Aha, no i na mecie dowiedziałyśmy się, że kobiety nie muszą zdobywać dwóch punktów hahahahahahahahahaha :P:P Było napisane jak byk na mapie, ale kto tam czyta legendę?! W sumie dobrze, że tego nie przeczytałam, bo prawie-wszystkie kobietki zaliczyły wszystkie punkty :)
Odpoczęliśmy, poczekaliśmy na resztę ekipy i zjechaliśmy na piknik gdzie częstowano różnymi mięsnymi przysmakami :)
Później dekoracja, losowanko nagród i do domciu :)

Nice day :)
Ogólnie to zastanawiam się skąd we mnie TAK NAGLE (!!!) zmysł orientacji, jakiś taki spokój wewnętrzny, para w nogach - mimo że cały tydzień g... co jadłam a w piątek to już w ogóle kaszana (momentami brakło na trasie sił, ale zapiłam to poweradem który zawsze mnie ratuje). Może to dlatego że udział w tych zawodach przypłaciłam w piątek czymś, czego się w niczym nie zmierzy... i zapamiętam te zawody na długo.
SEZON UWAŻAM ZA POZYTYWNIE ZAKOŃCZONY, DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM Z KTÓRYMI MIAŁAM W TYM ROKU PRZYJEMNOŚĆ POPEDAŁOWAĆ :-)

P.S. NAJBLIŻSZY START 11 LISTOPADA, ale to już tylko rajd :)

//pół h. pulsu... nawet nie wiem z jakiego odcinka: 0:29:20
av 167
max 190
222

Rower:

Objazd trasy rowernej brzozy :)

Niedziela, 14 września 2008 · dodano: 14.09.2008 | Komentarze 5

W dniu dzisiejszym wybraliśmy się na objazd trasy przyszłotygodniowego maratonu na orientację www.rowerowabrzoza.pl

Pogoda jaka jest każdy widzi - zimno!!!! Aga ma na sobie 4 warstwy [termo, 2xkr. rekaw, bluza] + ocieplane spodnie + skarpety po kolana... ;D
O ile dół sprawił się świetnie, tak z tymi 4 warstwami troszeczkę przegiełam, ale tylko do pomarudzenia na podjazdach gdzie Devil jechał swoim tempem a ja odpuszczałam żeby się nie zagotować i nie rozchorować :)
W lesie całkiem przyjemnie, objechaliśmy kilka skrajnych punktów na mapie i teraz wiem gdzie jest szybka i przejezdna droga a gdzie nie :P Ogólnie bardzo sympatycznie, nawet dobrze szło mi odczytywanie mapy, a kiedy Łukasz się nad nią znęcał ja zbierałam grzyby :D i przywiozłam do domu 3, z 7 które zebrałam ;)
Powrót pod wiatr, gdzie moja ponadświetlna prędkośc wynosiła... 18km/h ;D Byłam głodna = totalny zgon!! O.o

Aaaaa w ogóle to dzisiaj znowusz kogoś spotkałam ;)) Wpadliśmy na Monikę i Tomka którzy penetrowali stadion Zawiszy :) Chwile pogadaliśmy i każdy pojechał realizować swoje niedzielne plany ;)

Pozdrówka!

Od 8 na rowerze, w ramach

Czwartek, 11 września 2008 · dodano: 11.09.2008 | Komentarze 12

Od 8 na rowerze, w ramach arbajtu :)
Na Inwalidów siadł mi na koło tajemniczy osobnik na czarno-zielonym rowerze, po sekundzie mnie rozszyfrował, kim że jestem, tylko ja w pierwszym momencie nie skojażyłam że to właśnie jest Booo ;))))
Razem pojechaliśmy do pewnego momentu Kamiennej no i dalej już sami.
Spowrotem dziwnym trafem znowu na siebie trafiliśmy jakiś dziwny przypadek losu ;D

Pozdrówka "z góry" Monte "Ciasno" :D

Niedziela, 7 września 2008 · dodano: 07.09.2008 | Komentarze 11

przegrałam dzisiaj zakład :P
nie postarałam się!!
nie byłam ostatnia na mecie!! ;)
ale za to coś się spełniło dostałam dubla od Tomka Rudd, o to też mogłam się założyć ;))

ogólnie przesympatyczny wyścig, trasa wreszcie na moje możliwości techniczne!!!! :)
Niektórzy już stali na starcie a ja zjechałam z rozgrzewki i tak mi dziwnie było z zadyszką czekać ;) Okazało się, że start jest przesunięty (w efekcie o pół godziny) więc zdążyłam się uspokoić i jeszcze "na styk" polecieć do toi toia ;)
No to start, hop siup :) Niewyobrażalnie szybko, bo już po ok 200 metrach uplasowałam się na 4 pozycji...
W pewnym momencie na singletracku wzdłóż rzeczki wydałam niesamowity okrzyk "AAAAAAAAA!!!!!"!!! Wielki wystający pień znalazł się (NIESPODZIEWANIE ;D) na mojej drodze przejazdu i głośno rozważałam możliwość znalezienia się na przydrożnym drzewie. :D Uffffff na moje szczęście amorek go zamortyzował i odbiłam się prosto na trase zamiast prosto w drzewo :) Przez chwilę pomyślałam co to by ze mną było gdybym jechała na RST hahahahahaha :D... Przeprosiłam koleżanki za moje okrzyki :D i ciągnęłam za nimi dalej ;)
W połowie pierwszego okrążenia pewna bikerka która miała zwichniętą kostkę nieco odpuściła i nie czekając ją wyprzedziłam....
Chwile późńiej obróciłam pulsometr, głos również był wyłączony i był to dobry wybór, bo w myślach nie było "pik pik pik, ojej co teraz - umieram" tylko slynny motyw z Olimpiady w Pekinie "101%" - ja tam szybko podłapuję takie rzeczy hehehe :D
No i tym oto sposobem nawet nie wiem skąd się wzięło to 206 na statystykach maksymalnego pulsu :D
No i tak po pierwszej pętelce już się rozgrzałam, a wręcz ZAGRZAŁAM ;D kończąc ją usłyszałam od Kity "no ale pedałuj!!!" :D:D "no doooobraa ;)))" hehe nie dali mi odpocząć, no ale dobrze bo to przecież wyścig a nie wycieczka ;))

Wjezdżając na koniec drugiej pętli, pomyślałam sobie że reszta to już formalność, bo meta niedaleko, ale nie dopuszczę do siebie myśli o lenistwie -full skupienie na pedałowaniu pod górę ;D ciekawe co wtedy pomyslał sobie Devil który dopingował, bo przejechałąm tak, jak by nikogo tam nie było ;D normalnie strzałeczka, tylko ja i moje nogi które mają ciągnąć w górę, zero rozpusty na autografy hehe :D (nie wiem dlaczego, potrafię bardziej skupić się na podjeździe niż zjeździe, może dlatego że na trudnych szybkich zjazdach ogarnia mnie strach, może nie ufam rowerowi?!może trzeba wziąć się w garść i ZAWSZE mieć hamulce na cacy, kurcze, łamię podstawy i czas wyciągnąć wnioski!! :P:P )

Wjeżdżając na podjazd kilkaset metrów przed metą miałam wielką ochotę wyścignąć jakiegoś juniora który był kilka metrów za moją rywalką ;)... On widząc moją reakcję wszczął intensywniejsze pedałowanie, a mi jak na złość spadł łańcuch z korby :D "k....." a tak mi zależało się z nim pościgać :D:D:D:D Ehhh no to szybka chwila zastanowienia, gonić z buta czy zrobić łańcuch?! Patrzę przed siebie i widzę że podjazd jeszcze długi - raz dwa, i łańcuch gotowy :) Wsiadam na rower uuuuuu kolega uciekł :P
Ale i tak było pięknie :)

a te singletracki mmmmmmmmmm no ale jednak najlepsza to była agrafka :D:D:D:D hehe

W sumie mam jakiś niedosyt :P 3 pętle?!?!?! łeeeeeeeeeeeee :P

Niestety powoli zbliża się "koniec sezonu", więc trzeba łapać ostatnie impreski ;)

Gratuluję wszystkim świetnych startów cyklu Kujawi XC i do zobaczenia w przyszłym roku!!! :)
Ten wyścig dał mi wiele radości, głownie ze względu trasy na moje możliwości, długie zjazdy i dobre podjazdy, było gdzie się zmęczyć, było też gdzie odpocząć, trochę korzeni itd.... zadowolenie na 102%, więc jest motywacja do treningów na przyszły rok :)